úterý 22. října 2019




Pozvání na vernisáž a následnou výstavu fotografií  s názvem "Komunikace"  
Vernisáž  15.11.2019  v 18 h 
Výstava potrvá do 14.1.2020

Autorka : Soňa Mužíková  *1965 

Zachycuji okamžiky "tady a teď" na mobilní telefon, technická úroveň snímku je v tomto ohledu  vedlejší, okamžik byl pro mne zároveň setkáním a komunikací.
Součástí výstavy budou komentáře moje i hostů, které jsem přizvala k spolúčasti. 
1. Den vystavy zahájí svými básněmi básník, evangelický farář a příbuzný Václava Havla,Miloš Vavrečka.

Tajemno, komunikace s intuicí,  otevřené otázky, dobrodružství, svobodná a provokativní tvorba s netradičními prvky propojení  je to, co mne  charakterizuje. 
Výstavou chci oslavit  život  "ve svobodě" a  30. výročí sametové revoluce, které jsem se aktivně zúčastňovala. 
Výstava bude výstavou putovní a potrvá v Brandýse do 14.1.2010, otevřeno a k nahlédnutí vždy po bohoslužbách od 10.30 do 12.00
Od února 2020 bude měsíc vystavena 
na Jaboku,VŠ - sociálně - teologicko- pedagogická v Praze 2,ulice Salmovská 
 a dále se uvidí.
Děkuji za vaší návštěvu ❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat