sobota 23. července 2016

Včera jsem šla do kina jen proto, že mě dcera pozvala a chtěla jsem být s rodinou, vůbec se mi  nechtělo na 3 hodinový film kde  stříká krev a mozek.
A ono ejhle, film se líbil jen mě. Tarntino důrazně a symbolick poukazuje na zásadní temata život, smrt, pravda a láska. Musím řici, že tady mě ta krev a brutalitě akce nepobouřila, naopak mě vedla hned po akci k zamyšlení. Ani nemohu řici že to bylo nevkusné a že by mě to uráželo, naopak, zasaženo do utulného interieru s vůní tepla domova, venku poetický bílá zima s vykukujicími černými prvky z peřiny sněhu, okořeněná nekompromisním blizardem.
Na pohled čitelné,  jednoduché a černobílé ......... Ovšem pro mě bohatě nabité vzkazy.
Prolínající se obrazy minulosti a současnosti a nejisté existence a smyslu života a propojenost příběhů postav mi dávala hustou síť otázek a odpovědí.
Troufám si řici že tento film není pro každého a bude naň nahlíženo kontroverzně .......co ale je zejména ............pro diváka trpělivého.
Film 8 hroznych se zařadil do  mého šupliku filmů, které se mnou mluvily.
 Jedna z Recenzí:
https://magazin.aktualne.cz/kultura/film/recenze-v-tarantinove-osmicce-bublaji-nenavist-a-zamery/r~375ab596b48111e58c6b0025900fea04/

Žádné komentáře:

Okomentovat