sobota 2. července 2016

Prázdniny začaly a svoboda je tak cítít více násobně, nádherný to čas, ovšem co se týče technického zařízení na vkládání příspěvků i s fotem, se mi prostě nedaří...budu tedy zatím psát a psát i s chybama. ....nedá se svítít....tak mi to prosím lingvisté promiňte.

Dostala se mi do ruky kniha " Cestou Ortodoxie "kterou bych bez patřičného doporučení do ruky možná vůbec  nikdy nevzala, jelikož jak se řekne, že je něco ortodoxní,spíš mě  to děsí a uvádí do odporu.
Tedy to je přítelé hučák, nakonec jsem zjistila, že jsem  asi  ortodoxní  křesťan, to bych do sebe tedy opravdu neřekla.
Ortiodoxie v křeťanství, tak jak píše Kallistos Ware, nespočívá  v ortodoxním praktikování pravidel církve, které vzešly od lidí, ale o upřimném spojení s bohem skrz umění, přírodu a  komunikace skrze symboly a okamžiky setkání , nadšené radování ze  života tady a teď a  umění vnímání  krásy, být v údivu z prostého  bytí atd.
Vřele knihu doporučuji.
Přeji krásné prázdniny( škoda,že nemohu přiložit nějakou krásnou fotečku, snad někdy příště, až se v této oblasti více vyškolím ).

Zdravím  Soňa

Žádné komentáře:

Okomentovat